ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ ΕΥΡΩΠΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Αποτελούν το μεγάλο στοίχημα του Γιώργου Σουφλιά και είναι τα έργα με τα οποία φιλοδοξεί να συνδέσει το όνομά του κατά τη θητεία του στο υπουργείο Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Έργων. Πρόκειται για τους νέους αυτοκινητόδρομους και τον εκσυγχρονισμό όλων των παλιών τμημάτων του σημερινού εθνικού οδικού δικτύου -περίπου 1.400 χιλιόμετρα. Διαδρομές που θα αλλάξουν όχι μόνο τα συγκοινωνιακά δεδομένα της χώρας, αλλά και την αναπτυξιακή προοπτική δεκάδων περιοχών της ηπειρωτικής Ελλάδας. Όλοι οι νέοι αυτοκινητόδρομοι θα συνδεθούν απευθείας με την Εγνατία, το νέο βόρειο οδικό άξονα της Ελλάδας που, εκτός απροόπτου, θα αποτελεί πραγματικότητα στο σύνολό του (680 χιλιόμετρα από την Ηγουμενίτσα μέχρι τους Κήπους Έβρου) στα μέσα στου 2008.
Για τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ προέχει, πάντως, η ασφάλεια των χιλιάδων πολιτών που κινούνται καθημερινώς στην Εθνική. Η χώρα μας κατέχει το αρνητικό πανευρωπαϊκό ρεκόρ των περισσότερων θυμάτων σε τροχαία ατυχήματα. Μια μικρή πόλη (περίπου 1.500 με 2.000 νεκροί) χάνεται κάθε χρόνο στους δρόμους. Φταίει γι' αυτό και η κακή κατάσταση των σημερινών δρόμων. Το «φονικό» πέταλο του Μαλιακού αρκεί για να το επιβεβαιώσει.
Σε πολλά σημεία το εθνικό οδικό δίκτυο θυμίζει επαρχιακούς δρόμους της Δυτικής Ευρώπης. Διαδρομές όπως αυτή της Κορίνθου-Πατρών που συνδέει την Ανατολική με τη Δυτική Ελλάδα και την Πελοπόννησο με τη Στερεά, αλλά και τα δύο μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας του Πειραιά και της Πάτρας, το αποδεικνύουν, δυστυχώς, περίτρανα.
Σε πολλά σημεία το εθνικό οδικό δίκτυο θυμίζει επαρχιακούς δρόμους της Δυτικής Ευρώπης. Διαδρομές όπως αυτή της Κορίνθου-Πατρών που συνδέει την Ανατολική με τη Δυτική Ελλάδα και την Πελοπόννησο με τη Στερεά, αλλά και τα δύο μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας του Πειραιά και της Πάτρας, το αποδεικνύουν, δυστυχώς, περίτρανα.