Αυτοκινητόδρομος Μορέας: μόλις δύο ώρες η απόσταση Αθήνα-Καλαμάτα.
Η παράδοση του έργου Παραδείσια –Τσακώνα
παραμονές Χριστουγέννων, μετά από 22 χρόνια ταλαιπωρίας αποτέλεσε για την περιοχή ιστορικό γεγονόςΣυντομότερη διαδρομή μεν, ακριβότερη δε… Αυτό θα ισχύσει πλέον μετά την παράδοση της παράκαμψης Παραδείσια-Τσακώνα, μήκους 11 χιλιομέτρων, στην εθνική οδό Τρίπολης-Καλαμάτας. Η διάρκεια ταξιδιού Αθήνα-Καλαμάτα αναμένεται να περιοριστεί στις δύο ώρες, την ίδια ώρα που το κόστος θα εκτιναχθεί στα 30 ευρώ.
Και ενώ μέχρι σήμερα κάποιος που ξεκινούσε από την Αθήνα με προορισμό την Μεσσηνιακή πόλη, χρειαζόταν περίπου 28 ευρώ, μαζί με τα διόδια της Αττικής οδού, για ένα ταξίδι μετ’ επιστροφής από τη Μεσσηνιακή πόλη, η δαπάνη του μεγαλώνει, με την πρόβλεψη να λειτουργήσει ο έκτος σταθμός στη Βελιγοστή.
Η παράδοση του έργου Παραδείσια –Τσακώνα παραμονές Χριστουγέννων, μετά από 22 χρόνια ταλαιπωρίας αποτέλεσε για την περιοχή ιστορικό γεγονός, καθώς το έργο σερνόταν εξαιτίας καθυστερήσεων και εμπλοκής στο Ελεγκτικό συνέδριο.
Σημειώνεται ότι η παράκαμψη μήκους 700 μέτρων, που αντικαθιστά προσωρινά την μεταλλική γέφυρα στην περιοχή που θα ολοκληρωθεί σε ένα χρόνο, ήταν έτοιμη από καιρό και οι εργολάβοι (Alpine- ΓΕΚ-Τέρνα) περίμεναν να πληρωθούν για να την παραδώσουν.
Η εταιρεία που κατασκευάζει και λειτουργεί το «Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα», το μόνο έργο από τους εθνικούς αυτοκινητοδρόμους που συνεχίζει χωρίς εμπλοκές, θα αναλάβει και το συγκεκριμένο τμήμα του οδικού δικτύου που κατασκευάστηκε ως δημόσιο, εγκαθιστώντας νέο σταθμό διοδίων που θα ξεκινήσει να λειτουργεί τις επόμενες μέρες.
Η σύμβαση για την κατασκευή του Παραδείσια-Τσακώνα υπογράφθηκε το 2006 και έπειτα από τρεις διαδοχικές χρονικές μεταθέσεις περαίωσης (Ιούνιο 2010, Οκτώβριο 2011, Νοέμβριο 2012) που υποδείχτηκαν από το έλλειμμα χρηματοδότησης, καθώς το έργο κατασκευαζόταν από εθνικούς πόρους, είχε προβλεφθεί να παραδοθεί στα τέλη Οκτωβρίου του 2012, με εξαίρεση τη Γέφυρα Τσακώνας (Τ4) που το νέο χρονοδιάγραμμα την τοποθετεί για το Φθινόπωρο του 2013 με κόστος 35 έως 40 εκ. ευρώ.
Τα διόδια της Βελιγοστής θα είναι ο νέος σταθμός για την εθνική οδό Κορίνθου-Καλαμάτας. Ο τελευταίος σταθμός της Πετρίνας θα ξεκινήσει την λειτουργία του με την ολοκλήρωση του τελευταίου τμήματος του έργου Λεύκτρο-Σπάρτη, που αναμένεται να παραδοθεί τέλος του 2013 και εφόσον δεν υπάρχουν νέες εμπλοκές με απαλλοτριώσεις και αρχαιολογικές ανασκαφές.