σκυρόδεµα της Εγνατίας Οδού.Πρώτα,µέσω της ενόργανης παρακολούθησης καταγράφονται µετρήσεις επιτάχυνσης,παραµόρφωσης,µετακίνησης, ταχύτητας ανέµου και θερµοκρασίας,ενός ελάχιστου αριθµού κρισίµων σηµείων των γεφυρών.Κατόπιν,µε την χρήση ειδικών µεθοδολογιών και υπολογιστικών κωδίκων,που εφαρµόζονται για την αξιολόγηση της δοµικής κατάστασης των ενοργανωµένων γεφυρών,προκύπτουν αποτελέσµατα,που αφορούν στην αναγνώριση των δυναµικών χαρακτηριστικών(ιδιοσυχνότητες,ιδιοµορφές)των γεφυρών και στον αναλυτικό προσδιορισµό των παραµέτρων ακαµψίας και αντοχής τους. Τέλος,τα αποτελέσµατα αυτά χρησιµοποιούνται για την αναθεώρηση των δυναµικών προσοµοιώσεων των γεφυρών,ώστε τα σχετικά αναλυτικά αποτελέσµα τα να ταυτίζονται µε τα πειραµατικώς αναγνωρισµένα δυναµικά χαρακτηριστικά τους.
Το πλήρες άρθρο εδώ
|